Welkom op onze reisblog!

15 december 2014

Hallo allemaal,

Welkom op onze reisblog! We hopen deze website te gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis en ons verblijf in Kenia.

Op 18 februari hopen we naar de Keniaanse hoofdstad Nairobi te vliegen. We zullen daar overnachten en op 19 februari hopen we een binnenlandse vlucht naar Eldoret te nemen waar we 4 maanden hopen te verblijven. Onze terugreis staat gepland op D.V. 23 en 24 Juni.

We zijn druk bezig met de voorbereidingen!

Om het project te steunen zijn we bezig (geweest) met acties:

Afgelopen week hebben we een bolusactie gehouden en daar hebben we een mooi bedrag mee opgehaald.

Verder hopen we 31 december een oliebollen actie te houden. U kunt oliebollen per 5 stuks bestellen. 5 stuks voor €3,50. De uiterlijke bestel datum is 20 december!! U kunt bestellen via [email protected]. Graag naam, adres en het aantal vermelden in de mail. De oliebollen worden 31 december BINNEN REIMERSWAAL bij u thuis gebracht. Bestellingen zijn welkom!

We kijken naar onze reis uit en hebben er heel veel zin in!

Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

Groetjes,

Jeanique en Manon

1. Reislogger:
    28 november 2014
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Tante Conja oom Wim:
    31 december 2014
    Beste Manon en Jeanique,
    We smullen van de lekkere oliebollen en vinden het erg leuk op de hoogte gehouden te worden van jullie belevenissen!
    Sterkte in de voorbereidingen.
    Groeten tante Conja en oom Wim