Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
281

Over ons

Wij zijn Manon Hirdes uit Krabbendijke en Jeanique Baaij uit Yerseke. We zijn allebei 18 jaar oud. We zijn 3e-jaars SAW (sociaal agogisch werk) studenten en hopen in februari te beginnen met onze eindstage.

Over onze reis

18 februari 2015 hopen wij vanaf Schiphol om 10.22 te vertrekken naar Nairobi (Kenya). Het is de bedoeling om daar een nacht door te brengen en de volgende dag hopen we met een binnenlandse vlucht naar Eldoret te vliegen waar we 4 maanden hopen door te brengen.

Onze stage word georganiseerd vanuit stichting Kimon. We verblijven bij fam. Rotich -Kisteman op het terrein. Aly Rotich-Kisteman is lerares geweest op het Hoornbeeck College en nu getrouwd met Edwin Rotich. Hun gezin bestaat uit twee adoptie kinderen en twee kindjes van zichzelf. In mei verwachten ze hun derde kindje!

We hopen deze maanden bezig te zijn in de Remand Home (jeugdgevangenis) en 1 morgen in de week in een speciale school. Verder hopen we met straatkinderen bezig te zijn..

Mocht u het project willen steunen dan kunt u een gift overmaken op het volgende bankrekeningnummer:

IBAN: NL98 RABO 0198 2720 14

T.n.v.: M.M.E Hirdes/ J.Baaij

Bezochte landen

Wij hebben 7 landen (3%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Kenia, Nederland, Spanje, Verenigd Koninkrijk.